پاسخگویی متمرکز سامانه تلفنی 122 شرکت آب و فاضلاب استان در تمام شهرها و روستاها
سامانه تلفنی ۱۲۲ (دفتر مدیریت ارتباط با مشتریان) شرکت آب و فاضلاب استان در تمام شهر ها و روستاها پاسخگوی سؤالات و گزارشات مربوط به اتفاقات حوزه آب و فاضلاب می باشد.
سرپرست دفتر مديريت ارتباط با مشتريان شرکت آب و فاضلاب خراسان جنوبی با اعلام این خبر اظهار کرد: تلاش برای جلب رضایت بیشتر مردم و رسیدگی به موقع به درخواست های شهروندان از اولویت های مهم این شرکت بوده و کارشناسان شرکت آماده پاسخگویی به سؤالات مشترکان در زمینههای مختلف می باشند.
مهندس محمدرضا رحیمی اظهار کرد: به منظور ارائه خدمات بهتر به مشترکان استان در حال حاضر این شرکت با بهره گیری از سیستم مکانیزه دریافت و ثبت گزارش حوادث و اعزام اکیپ های عملیاتی، مدت زمان پاسخگویی، مدت زمان انتظار رفع حادثه، مدت ثبت و ارجاع موضوع به شهرها و روستاهای استان را کاهش داده است.
وی ضمن قدردانی از مردم استان به خاطر همکاری با سامانه 122 و ارائه گزارشات به موقع به این سامانه که باعث جلوگیری از خسارت و هدررفت آب و ارتقاء خدمات شرکت و همچنین تسریع در کار شدهاند، گفت: مدیران این مجموعه، خود را در مقابل درخوست های مردمی از طریق پل ارتباطی 122 پاسخگو می دانند.
قوانين و مقررات
اشتراک
گزارش