امروز   یکشنبه   مورخ   06/مهر/1399  

پاسخگویی متمرکز سامانه تلفنی 122 شرکت آب و فاضلاب استان در تمام شهرها و روستاها
سامانه تلفنی  ۱۲۲ (دفتر مدیریت ارتباط با مشتریان) شرکت آب و فاضلاب استان در تمام شهر ها و روستاها پاسخگوی سؤالات و گزارشات مربوط به اتفاقات حوزه آب و فاضلاب می باشد.  
سرپرست دفتر مديريت ارتباط با مشتريان شرکت آب و فاضلاب خراسان جنوبی با اعلام این خبر اظهار کرد: تلاش برای جلب رضایت بیشتر مردم و رسیدگی به موقع به درخواست ‌های شهروندان از اولویت‌ های مهم این شرکت بوده و کارشناسان شرکت آماده پاسخگویی به سؤالات مشترکان در زمینه‌های مختلف می باشند.
مهندس محمدرضا رحیمی اظهار کرد: به منظور ارائه خدمات بهتر به مشترکان استان در حال حاضر این شرکت با بهره ‌گیری از سیستم مکانیزه دریافت و ثبت گزارش حوادث و اعزام اکیپ های عملیاتی، مدت زمان پاسخگویی، مدت زمان انتظار رفع حادثه، مدت ثبت و ارجاع موضوع به شهرها و روستاهای استان را کاهش داده است.
وی ضمن قدردانی از مردم استان به خاطر همکاری با سامانه 122 و ارائه گزارشات به موقع به این سامانه که باعث جلوگیری از خسارت و هدررفت آب و ارتقاء خدمات شرکت و همچنین تسریع در کار شده‌اند، گفت: مدیران این مجموعه، خود را در مقابل درخوست های مردمی از طریق پل ارتباطی 122  پاسخگو می دانند.

1000 کاراکتر باقیمانده است


بازدید امروز347
بازدید دیروز824
بازدید هفته4560
بازدید ماه17594
بازدید کل482661